wtorek, 10 lutego 2015

Pierwsza doba

Kolejny dzień, kolejne wyzwania. Z samego rana, pijąc kawę zalogowałem się na Traffic Monsoon. Przetarłem dwa razy oczy i ta tam :
Dwa w ciągu dobry zarobiłem 2$. I teraz muszę się do czegoś przyznać. Mianowicie zainwestowałem w mój eksperyment 100$. Teoretycznie powinienem na koniec inwestycji 110$. Na czym ów inwestycja polega? Otóż wykupuje się za 50$ tzw. "AdPack" - pakiet reklamujący dla witryny. AdPack zawiera 20 kliknięć w banner ULR oraz 1000 kliknięć w link. Znajomy doradził mi bym oprócz promowania tego bloga promował mojego reflinka. Jakiś sens to ma. Efekt? Proszę:
Dwa banery reklamowe. Zarobek za jedną dobę inwestycji powyżej. Oczywiście klikanie w płatne wyświetlenia reklam też jest możliwe, lecz nie przynosi takiego zysku jak wykupienie pakietu reklamowego. A prócz tego mamy promocję witryny. Poniżej zdjęcie tzw. "Click"-ów:
Póki co zysk wygląda nie najgorzej. Zobaczymy co będzie dalej.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz