czwartek, 12 lutego 2015

Dzień trzeci

Czwarty dzień przyniósł nowe pomysły. Wczoraj, po długich i intensywnych negocjacjach ze samym sobą, doinwestowałem 100$. Efekt? Proszę:
Przyspieszyłem zysk dwukrotnie. Nie żebym się nie cieszył, ale w razie czego będę stratny 200$ bo tyle wynosi mój całkowity wkład. Jednakże dzisiaj mam 8$ jutro już 12$ i do kolejnych 50$ bardzo blisko. Oczywiście jako że TrafficMonsoon jest programem partnerskim dostaje się profity za tzw. "poleconych". Jeszcze nie udało mi się polecić tegoż programu nikomu. Dla chętnych udostępniam LINK polecający. Nie namawiam do inwestycji własnych środków. Można na początku spróbować klikać i oglądać "centowe" reklamy, ale jak widać jest to mało opłacalne. Jednak miło by było gdyby ktoś miał ochotę spróbować i chciał dzielić się swoimi wrażeniami, odczuciami i pomysłami w komentarzach pod postami. Na każde pytanie postaram się w miarę możliwości odpowiedzieć.
Piszcie jakie wy macie pomysły na zarobek w internecie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz