czwartek, 12 lutego 2015

Drugi dzień

Wstał nowy dzień, a z nim nowe nadzieje i oczekiwania. A to zastałem na moim koncie:
Dochód z AdPacków na poziomie 4,30$ z dwóch dni jest lepszy niż przypuszczałem. Kalkulowałem że będzie to niecałe 4$. Oczywiście dochód z reklam klikowych nie powala. Przynajmniej suma daje mi 4,51$ i mnie cieszy. Teraz mam dylemat. Mianowicie: Jeżeli zainwestowałbym w kolejny AdPack, to zysk dzienny miałbym na poziomie 3$. Wtedy (50$-4,31$)/3$ daje mi nieco ponad 15 dni. Dlaczego nad tym się zastanawiam? Otóż wtedy mógłbym dobić kolejny AdPack i wtedy zysk przez chwilę utrzymywałby się na poziomie 4$ dziennie. Muszę się nad tym trochę zastanowić. Zwłaszcza że to eksperyment i doinwestowanie kolejnych pieniędzy może okazać się stratą. Co o tym myślicie? 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz