niedziela, 15 lutego 2015

dzień szósty

Dzień szósty, czyli poniedziałek. Loguję się na konto:
Przekroczyłem próg 20$! jeszcze 30$ i reinwestycja. Podkusiło mnie i sprawdziłem jak dla mnie pracują moje pieniądze, to jest jak powyższy urobek rozbija się na AdPacki:
Jak widać całkiem nieźle jak na parę dni. Powoli zaczynam się przekonywać do tego programu. Oczywiście muszę być sceptycznie nastawiony. Dlaczego? Ponieważ wtedy moja opinia i ocena będzie najmniej subiektywna. Tak, tak. Według mnie nie ma opinii obiektywnych. Człowiek nie jest zdolny do obiektywizmu, a ci którzy twierdzą, że są obiektywni okłamują nie tylko innych, ale i siebie.
Dalej nie dowierzam temu programowi. Jednak znajomy zapewnił mnie, że program jest w 100% wypłacalny.

 Zobaczymy!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz